De FB-crew-02 Crewneck van Fearless Blood in tijdloos rood is het toonbeeld van unisex streetwear. Het is gemaakt van een stevige 380GSM-sweatstof en omarmt een edgy streetstyle.
De Streetstyle Trucker Cap van Fearless Blood in strak zwart combineert een scherpe esthetiek met comfort. Unisex en gemaakt van 100% polyester, een onmisbaar onderdeel van de streetwear-mode.
Je herkent de zonnebrillen meteen aan de massieve acetaten look, eenvoudige lijnen, vrij strak of net heel vloeiend, een klassiek kleurenpalet met hier en daar een knalkleur. Op de veren zit meestal een subtiel logo of de 3 herkenbare dots.
Geassocieerd met elegantie en tijdloze schoonheid is het wereldberoemde modehuis Dior een icoon van vrouwelijkheid geworden. Tegenwoordig is het merk populair bij alle geslachten en leeftijden en biedt het gedurfde, levendige en krachtige ontwerpen.
Geassocieerd met elegantie en tijdloze schoonheid is het wereldberoemde modehuis Dior een icoon van vrouwelijkheid geworden. Tegenwoordig is het merk populair bij alle geslachten en leeftijden en biedt het gedurfde, levendige en krachtige ontwerpen.
Geassocieerd met elegantie en tijdloze schoonheid is het wereldberoemde modehuis Dior een icoon van vrouwelijkheid geworden. Tegenwoordig is het merk populair bij alle geslachten en leeftijden en biedt het gedurfde, levendige en krachtige ontwerpen.
Geassocieerd met elegantie en tijdloze schoonheid is het wereldberoemde modehuis Dior een icoon van vrouwelijkheid geworden. Tegenwoordig is het merk populair bij alle geslachten en leeftijden en biedt het gedurfde, levendige en krachtige ontwerpen.
Geassocieerd met elegantie en tijdloze schoonheid is het wereldberoemde modehuis Dior een icoon van vrouwelijkheid geworden. Tegenwoordig is het merk populair bij alle geslachten en leeftijden en biedt het gedurfde, levendige en krachtige ontwerpen.
Geassocieerd met elegantie en tijdloze schoonheid is het wereldberoemde modehuis Dior een icoon van vrouwelijkheid geworden. Tegenwoordig is het merk populair bij alle geslachten en leeftijden en biedt het gedurfde, levendige en krachtige ontwerpen.
Het merk werd opgericht in 1985 en werd populair met haar even sensuele, grappige en gekke ontwerpen in de jaren 80 en 90 bij Milanese modeliefhebbers. Vandaag de dag is D&G niet meer weg te denken uit het straatbeeld.
De geschiedenis van Ray-Ban begon in 1936 toen de Amerikaanse luchtmacht het verzoek indiende om een zonnebril te maken voor de piloten. Vandaag de dag hebben de Ray Ban zonnebrillen ook een modieuze uitstraling gekregen, die niet meer weg te denken is.
Maak je klaar voor de nieuwste en meer verantwoorde versie van de populairste sneaker van het seizoen; POSSESSION-E. Deze sneaker heeft een grove zool en monochrome Kleur palet.
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.